Ogromną satysfakcje sprawia mi wykreślanie wykonanych już obowiązków. Nie lubię niczego robić na ostatnią chwilę,wszystko staram się dokładnie zaplanować
Jeżeli mamy za dużo na głowie,popadamy w dziwny stan,gubimy się w natłoku obowiązków. Co wtedy ?
Pamiętaj żeby nie zabierać się za wszystko naraz. Jesteśmy tylko ludźmi,nie uda nam się wszystkiego ogarnąć w jeden dzień więc rozdziel wszystkie obowiązki na kilka dni.
Jeśli zabierasz się za coś pamiętaj aby doprowadzić to do końca. Robienie kilku rzeczy naraz to ogromny błąd.
Z własnego doświadczenia wiem,że lepiej pracuje się w porządku. Jeżeli ogarniemy swoje otoczenie na pewno łatwiej będzie nam pracować i organizować swój czas.
Ostatnią rzeczą która pomaga mi w poprawie organizacji jest notowanie spraw z kilku tygodniowym a nawet kilku miesięcznym wyprzedzeniem np.urodziny,wyjazdy
Ola
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz