środa, 6 maja 2015

Organizacja czasu

Nie jestem osobą zabieganą,jednak chodząc do szkoły i prowadząc bloga mam co nieco obowiązków,dlatego staram się wszystko notować co i kiedy mam zrobić. Pomaga mi w tym aplikacja do it tomorrow.


Ogromną satysfakcje sprawia mi wykreślanie wykonanych już obowiązków. Nie lubię niczego robić na ostatnią chwilę,wszystko staram się dokładnie zaplanować

Jeżeli mamy za dużo na głowie,popadamy w dziwny stan,gubimy się w natłoku obowiązków. Co wtedy ?
Pamiętaj żeby nie zabierać się za wszystko naraz. Jesteśmy tylko ludźmi,nie uda nam się wszystkiego ogarnąć w jeden dzień więc rozdziel wszystkie obowiązki na kilka dni.

Jeśli zabierasz się za coś pamiętaj aby doprowadzić to do końca. Robienie kilku rzeczy naraz to ogromny błąd.

Z własnego doświadczenia wiem,że lepiej pracuje się w porządku. Jeżeli ogarniemy swoje otoczenie na pewno łatwiej będzie nam pracować i organizować swój czas.

Ostatnią rzeczą która pomaga mi w poprawie organizacji jest notowanie spraw z kilku tygodniowym a nawet kilku miesięcznym wyprzedzeniem np.urodziny,wyjazdy




Ola 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz